close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים עורך דין מקרקעין

מערכת שורשג תמוז, תשפא13/06/2021

תחום הנדלן והמקרקעין מכיל לא מעט נושאים שחשוב שעורך הדין יהיה מומחה בהם. מדובר בנושאים כמו רכישת קרקעות והפקעת מקרקעין, קנית דירה מקבלן או מאדם פרטי

תגיות:
עסקת מקרקעין היא עסקה ענקית שחשוב שבזמן שמבצעים אותה יהיו בקרבת מקום אנשי מקצוע מתאימים, החל משמאי מקרקעין שיעריך את שווי הקרקע עד יועץ משכנתא במידה ולוקחים משכנתא, וחשוב מכל עורך דין מקרקעין. עו"ד מסוג זה יספק לכם ליווי וייעוץ לאורך כל הדרך ועליו לעקוב אחר העסקה מקרוב ולזהות כל סכנה או בעיה שעלולה להתרחש בעת חתימה על הסכם או ביצוע עסקה.
כיום יש מגוון רחב של עורכי דין המציעים שירות בתחום הקרקעות והנדל"ן. אבל כיצד בוחרים את הטוב והמקצועי ביותר? הנה כמה דרכים לבחור נכון:

בחירת איש מקצוע שחולש על מגוון רחב של תחומים
תחום הנדלן והמקרקעין מכיל לא מעט נושאים שחשוב שעורך הדין יהיה מומחה בהם. מדובר בנושאים כמו רכישת קרקעות והפקעת מקרקעין, קנית דירה מקבלן או מאדם פרטי. עורך הדין חייב להיות מומחה בעריכת חוזי נדלן או לסייע בתביעה לביטול חוזה כמו גם לספק ייצוג בעת ביטול חוזה מכר. יש לשים לב כי העו"ד מציע שירותים כמו עריכת הסכם שכירות, סיוע בסכסוכי שכנים או סיוע בפינוי דייר ומספק ייעוץ וליווי בשאר נושאים חשובים.

התאמה לצרכים שלכם
התאימו את איש המקצוע לצרכים שלכם. יש עורך דין מקרקעין מומחה נדל"ן של מושבים ונחלות ויש את זה שיעזור במקרים של תביעות דיירים בבית משותף. בדרך כלל כדאי לבחור איש מקצוע שמכיר ויודע לפעול בכל התחומים הקשורים לקרקעות ונדל"ן כדי שתוכלו להיעזר בכול תרחיש בתחומים האמורים.

ניסיון
שימו לב שיש למשפטן שאתם בוחרים ניסיון של מספר שנים. כדאי לחפש המלצות על עורך דין מקרקעין מנוסה ולבדוק בחיפוש פשוט בגוגל מה חוות הדעת על איש המקצוע ואיזה פסקי דין קשורים אליו ומה היו התוצאות של פסקי הדין בתחום הדרוש. כיום אפשר לקרוא פסקי דין במגוון אתרים שעוסקים בתחום המשפט.

 

מחיר
כידוע, שירות של עו"ד אינו שירות זול, ומי שצריך אותו יוציא לא מעט אבל גם יחסוך המון מפני שהסיכוי לטעויות הרות גורל בעסקת נדל"ן ומקרקעין יצטמצם מאד באמצעות ליווי של עורך דין. ובכול זאת יש לבחור אדם מיומן ואיכותי אבל גם כזה שיציע לכם מחיר נוח בהתאמה לגודל העבודה ולגודל העסקה שאתם מבצעים כמו עורך דין ניר אביבי. כך תוכלו לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר עם מינימום סיכונים. בהצלחה!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה